04
studeni
ITIL®4 Drive Stakeholder Value seminar/webinar
09:00 - 16:00
Zagreb / online

ITIL®4 Drive Stakeholder Value (ITIL DSV) modul pokriva sve vrste angažmana i interakcija između pružatelja usluga i njihovih klijenata, korisnika, dobavljača i partnera. Fokusira...

11
studeni
course-12
PRINCE2 Practitioner seminar i online webinar
09:00 - 16:00
Zagreb / online

PRINCE 2 Practitioner (6th edition) seminar je pogodan za sve koji upravljaju projektima, bilo kao dio funkcije formalnog upravljanja projektom ili uloge koja djelom...

02
prosinac
ITIL®4 Create, Deliver and Support seminar/webinar
08:00 - 16:00
Zagreb / online

ITIL®4 Create, Deliver and Support (ITIL CDS)  modul pokriva ‘core’ aktivnosti upravljanja uslugama i proširuje postojeći djelokrug ITIL-a na stvaranje usluge. Modul se fokusira na...

05
prosinac
course-16
ISO 20000 Foundation edukacija
09:00 - 15:00
Zagreb / online

ISO 20000 – baziran na ISO/IEC 20000-1:2018 ISO/IEC 20000 međunarodni je standard za IT Service Management. Kroz seminar ćete naučiti zahtjeve i način implementacije Service...

16
prosinac
book-6
ITIL®4 Foundation seminar i online webinar
09:00 - 15:00
Zagreb / online

ITIL pruža organizacijama najbolju praksu za IT Service Management (ITSM) i preko 30 godina vodi ITSM industriju smjernicama, treninzima i certifikacijom. Svrha ITIL® 4 je pružiti...

12
veljača
ITIL 4® Monitor, Support and Fulfil
09:00 - 16:00

Tijekom ove edukacije bavit ćemo se isključivo sa sljedećih 5 praksi (ITIL practices): Service Desk Incident Management Problem Management Service Request Management Monitoring and...

10
ožujak
ITIL®4 High velocity IT seminar i online webinar
09:00 - 16:00
Zagreb / online

ITIL®4 High Velocity IT (ITIL4 HVIT) modul istražuje načine na koji digitalne organizacije i digitalni operativni modeli funkcioniraju u okruženju koje se brzo mijenja...

14
travanj
ITIL®4 Digital and IT Strategy seminar/webinar
09:00 - 16:00
Zagreb / online

Ovaj modul se fokusira na usklađivanje digitalne poslovne strategije sa IT strategijom. Modul pokriva i načine na koji „poremećaji“ uzrokovani novim tehnologijama utječu na...