ITIL®4 Drive Stakeholder Value seminar/webinar
ITIL®4 Drive Stakeholder Value (ITIL DSV) modul pokriva sve vrste angažmana i interakcija između pružatelja usluga i njihovih klijenata, korisnika, dobavljača i partnera. Fokusira...
PRINCE2 Practitioner seminar i online webinar
PRINCE 2 Practitioner (6th edition) seminar je pogodan za sve koji upravljaju projektima, bilo kao dio funkcije formalnog upravljanja projektom ili uloge koja djelom...
ITIL®4 Create, Deliver and Support seminar/webinar
ITIL®4 Create, Deliver and Support (ITIL CDS) modul pokriva ‘core’ aktivnosti upravljanja uslugama i proširuje postojeći djelokrug ITIL-a na stvaranje usluge. Modul se fokusira na...
ISO 20000 Foundation edukacija
ISO 20000 – baziran na ISO/IEC 20000-1:2018 ISO/IEC 20000 međunarodni je standard za IT Service Management. Kroz seminar ćete naučiti zahtjeve i način implementacije Service...
ITIL®4 Foundation seminar i online webinar
ITIL pruža organizacijama najbolju praksu za IT Service Management (ITSM) i preko 30 godina vodi ITSM industriju smjernicama, treninzima i certifikacijom. Svrha ITIL® 4 je pružiti...
ITIL 4® Monitor, Support and Fulfil
Tijekom ove edukacije bavit ćemo se isključivo sa sljedećih 5 praksi (ITIL practices): Service Desk Incident Management Problem Management Service Request Management Monitoring and...
ITIL®4 High velocity IT seminar i online webinar
ITIL®4 High Velocity IT (ITIL4 HVIT) modul istražuje načine na koji digitalne organizacije i digitalni operativni modeli funkcioniraju u okruženju koje se brzo mijenja...
ITIL®4 Digital and IT Strategy seminar/webinar
Ovaj modul se fokusira na usklađivanje digitalne poslovne strategije sa IT strategijom. Modul pokriva i načine na koji „poremećaji“ uzrokovani novim tehnologijama utječu na...